Är Brynäsare som leksingar?

* Jag såg idag i Brynäs bok på hockeysnack.com att de har börjat diskutera nästa säsong.....En av alla som diskuterade var inne på att följande nyförvärv var "En inte alltför orealistisk vision".....   

Målvakt:
Gistedt, VF

Backar:
Lindgren, SAIK
Skogs, MIK
Väänenen, DIF
S Kronwall, Toronto

Forwards:
Blomdahl, LHC
Hagos, MIK
Bastiansen, MIK
Videll, SSK
Tjärnqvist, Dallas 
Goren, SAIK
Petterström, SAIK

Jag säger bara att i mina ögon så är detta en ovanligt OREALISTISK vision......
Det är inte utan att man börjar tro att Brynäsare (åtminstone vissa), är precis som leksingar- "Alla vill hit och spela, för vi har så bra klack.....", typ.
Skulle det vara så att dessa spelare finns med i Brynäs line up, när vi startar nästa säsong, så är jag beredd att, ja, jag vet inte vad.......Gå på hockey naken en säsong i Gävle, kanske.....

Kommentarer
Postat av: Puppe

Kanske mer en önskedröm än vision...

2007-11-10 @ 20:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0