Är det slut nu?

* Jag och många med mig tycker att det var inget vidare, det som hände igår. Foppa kan inte delta i Karjala cup, det höll inte. Jag tycker att det är en märklig skada som han lider av, den gode Foppa. Han säger att vid maximal belastning, så krymper foten från att normalt vara en 8:a, så blir den till en 6:a.

* Minnen som man har svårt att glömma är ju naturligtvis straffen mot Corey Hirsch i Lillehammer- OS. En annan bild som etsat sig fast på näthinnan är när han, i besvikelse över domaren Börje Johanssons insats, knäcker klubban över knät och uttrycker: "- Han är så jävla dålig, Börje, så jag skulle vilja dra på han en smäll..... det är sant det!"
* Målet mot Finland i World cup i Globen 1996
* Alla titlarna i NHL
* Junior- VM i Gävle 1993
* VM i Prag 1992
* OS i Turin
 Osv, Osv, You name it! Det finns en del att plocka ur....

* Jag hoppas verkligen inte att det tog slut igår, men det mesta talar väl för det, tyvärr...

* Foppa behöver ju inte spela för att försörja sig direkt, utan han brinner verkligen för sin sport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0