Heja Leksand....

*Måste bara delge några citat från mik.se's gästbok häromdan.... Man ska ju inte förvånas över leksingar, men är inte detta på gränsen till dålig svenska? Men det finns ju flera som kommenterat här också, som kanske inte har drösvis med högskolepoäng..... Men lite kul är det allt. Det är kul att se hur desperata de är där nere....

"ge upp ni kommer åka ur och vi snys i kvalet akta er så inte vi vår sälenen till oss=) då komemr dakarna bli ut slagna ur ejendals arenan vi var ed belfuor han är kungen =) ni so vära jävla finnar haha=) jag seta när pavel brendel lämmnade er vför står han att han inte vill spela i röda tröjor=) vi är massar vi står på norra stå det kan igen jävle ändra på ni som fick flytta er=)"

"Nej fan nu sjkak jag skuga leksand till elitserien =)hej då moringar=horingar:P"

Men jag frågar mig fortfarande: Hur ska man kunna gå upp i elitserien när man har ett pucktempo som får Peter Hasselblads uppspel att framstå som blixtsnabba? Eller pucktempo förresten, tempo överhuvudtaget, det enda alla motståndare gör mot Leksand är ju att dra ner på tempot.....Jag tror inte det kommer att gå, med bara 8-10 bra matcher i kroppen. I kvalserien ska man ju vara bra i tio....

*Men det är klart: Hallen, klacken, kulturen....bla.bla

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du verkar bitter.

Rädda att vi spelar ner i AS igen ??

Heja Leksand

2007-11-25 @ 12:21:04
Postat av: Muz

Undrar just vilket lag runt Siljan som är ett långsamt och spelförstörande lag....
Mik gör ju så många mål...

2007-11-26 @ 02:17:03
Postat av: Swempa

Dino, så du menar att vårat spel är bättre än Leksands? knappast..
Jag tror tyvärr att drantjävlarna kommer att gå upp... så det blir fina derbyn nästa år...

2007-11-26 @ 18:27:15
Postat av: Jonas

Haha dino fan vad löjlig du är.
Vilket lag som helst skulle vilja ha Selläne i sitt lag. Du är bara bitter för att Leksand ligger närmast till för att få hans påskrift. Killen är 37 och nyss vunnit Stanley Cup. Cyklop av tack.

Jonas

2007-11-29 @ 13:30:57
URL: http://dalastark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0