Lite reflektioner

* Det blev Juhas första nolla på bortaplan idag..... Härligt! Det verkar ha varit en ganska grinig tillställning på hovet, med mycket tvåor för roughing. Såg också att Boggen lyckades med konststycket att åka på en hakningsutvisning när klockan stog på 60.00..... Hm, det måste väl ändå ha varit tidernas kortaste Power Play, eller? Hagos målskytt i Power play!! Hoppas, hoppas att det lossnar lite för nån mer nu bara........ Kanske det inte är så himla lägligt med ett uppehåll nu ändå.......

* Mora- Djurgården 3- 0 , Djurgården- Mora 0- 3........ Gångbart resultat det där.... Ha, Djurgården har ännu inte gjort mål på Pitkämäki denna säsong!! Nån form av rekord, kanske?

* För övrigt förundras jag över att Frölunda verkar ha rasat samman totalt. 7-2 till SSK! Det trodde jag aldrig...... Det vore kul om nåt av de förväntade topplagen klappade igenom så totalt i nån match mot Mora nångång..... Men det lär inte ske under min livstid....

* Jag missade bara på Frölunda på oddset..... Suck. Men annars blev det ju ganska bra resultat i eftermiddag, med många resultat som gick Moras väg...... Måtte nu bara Timrå vinna uppe i Skellefteå ikväll också, då blir det garanterat en extra Whisky framför TV:n.

* På tal om Skellefteå förresten..... Nu har jag sett varför de tar poäng hela tiden!! Kari Haakana är ju inte med!! Han är ju skadad. Det faktum att inte Haakana är med måste ju vara det bästa nyförvärvet hittills iår för Skellefteå!! Sämre hockeyback får man gå långt ner i seriesystemet för att hitta!! Måtte du bli skadefri snart Kari, så Mora går om er nångång!!


Kommentarer
Postat av: Ola

HV brukar ju kunna klappa igenom mot oss. Så nästa gång vi möter dem, så kanske det kan bli 7-1 eller 7-2 igen.

2007-11-03 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0