Mora- Färjestad 19/11

* Jag måste säga att det kändes surt igen..... Visst tusan hade Mora varit värda ett bättre öde igår än att få stryk med 1-4....Det kändes konstigt på nåt sätt, när jag styrde kosan hemmåt. Om man bortser från FBK:s första mål och tredje mål som jag betraktar som skitmål, framförallt 3:an, så var det ju en mycket jämnare tillställning än vad som kommer stå i historieböckerna. Med någotsånär ordinär utdelning, så kunde Mora mycket väl fått med sig en pinne, eller två.
   Jag och många med mig, blev mäkta förvånade(och glada), över att se Ivan Huml tillbaka på banan igen. Lite mer matchträning där, så har vi vår målskytt!!
I min bok sätter jag godkänt för samtliga moraaktörer, men plussar extra för Yared Hagos, Tomas Harant, Anders Bastiansen och Pierre Johnsson (ja, jag såg att han var lite vilsen vid 0-1, men sedan fanns det inte ett misstag från #10).
   På det stora hela var det nog den bästa matchen mot FBK jag sett på länge..... Fortsatt sånt här spel, så blir det bra med poäng framöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0