Vad var det jag sa!

* Jag väljer att inledningsvis citera mig själv i ett inlägg från den 22 Oktober -
"Nu är det bara att vänta och se hur lång tid det tar innan Roger Melin eller Leif Strömberg får gå......"
Det gick visst bara en dryg vecka innan den profetian slog in.... Visst, det har runnit en del vatten under broarna sen dess, men nog blev det tidigare än jag trott. Det visar väl bara på kraven som finns i Karlstad också. Men jag tror att årets FBK är ett lag på "dekis" och att de faktiskt riskerar att kanske bara få spela kvartsfinal i vår, om de tar sig till slutspel vill säga. Jag vet att jag kan få äta upp detta senare, men det får jag väl ta då. Faktum är iallafall att jag förutspådde Melins sorti och det slår jag mig på bröstet för. Däremot så tror jag att det kan bli någon annan som får gå innan Strömberg (magen säger Arvedsson), men vi får se.
Det var många som skrek om att Simons skulle sparka Harri Rindell vid den här tiden ifjol, men Mr Simons väntade och väntade.....Sen blev det ju slutspel iallafall. Något säger mig att Simons har stort tålamod vad det gäller att sparka tränare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0