Nu är det slut...(enligt MEGAexperten Nyström)

"Experten" Magnus Nyström har visst varit på hockey igår....

"Själv genomled jag Södertälje mot Mora på torsdagkvällen.
En riktigt usel match.
Som lagen spelade i går är man chanslösa mot Leksand.
Och nej, nu tror jag definitivt att den fantastiska Buster-storyn om Mora är över. Tyvärr.
 Mora åker ur.
Allt annat vore sensationellt.
 Några Zorro-mål hjälper inte i en kvalserie
."

Tänk att till och med han har gått på dravvlet om att Leksand/Malmö skulle vara klara för elitserien nästa år.

Imorgon kommer Nyström att skriva att Mora nog lämnar WO i resten av serien.
Allt annat vore sensationellt.....

Fan också att inte Mora ska kunna stänga en match där de får en tvåmålsledning..... Suck, jag blir bara så jävla trött. Undrar hur många gånger det varit så och vi bara fått med oss en eller ingen poäng......?

Jag ska ta reda på det under dagen....


Om det som Wennerholm påstår blir det ju Mora som slipper kvala. Eftersom det är Brynäs och Luleå som har de sämsta målisarna...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/wennerholm/article1747053.ab

Av alla de rykten som florerat blev det Rob Hisey..... Vi får väl ge honom ett par matcher innan vi dömer honom. Jag har ju sagt att man kan ta in "vad för skit som helst", bara för att röra om i grytan lite.... Jag tror att det är vad som kan bli effekten av detta. Nu får vi in lite ny kanadensisk inställning och kanske en stämningshöjare. Stämningssänkaren nummer ett har vi ju skickat till HV nu....

"Liket" verkar förresten inte göra nån vidare succé i HV heller..... Många förståsigpåare sa ju att han inte lyckades i Mora för att han hade för dåligt folk runt sig..... Samma förståsigpåare skriver ju gång på gång att det är i HV guldet kommer att hamna, för där finns det ju tydligen inte en enda spelare som är dålig.....

Va fan är det för fel på Lahti? Han måste ju verkligen ha något emot Mora..... Bra att Pär reagerar och säger ifrån. Jag utgår ifrån att MIK tar hand om eventuella böter som kan bli aktuella efter att en tränare sagt vad han tycker om domarna...

Kommentarer
Postat av: Horcoff

"Fan också att inte Mora ska kunna stänga en match där de får en tvåmålsledning..... Suck, jag blir bara så jävla trött. Undrar hur många gånger det varit så och vi bara fått med oss en eller ingen poäng......?"
Återigen, enkel psykologi; -Rädslan att förlora blir större än viljan att vinna-

För Robert Lahti finns det inte ord.

2008-02-01 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0