Dagen efter Cze- Swe

* Som vanligt så var ambitionen att se hela matchen mellan Tjeckien och Sverige. Men som vanligt blev det inget av den amitionen.... Det  blev mest att laga middag, medla och plocka upp efter vildbasarna. Men att döma av det jag såg, så verkade det som att det var flera backar i Sverige som hade det jobbigare än Skogs, iallafall.... Skogs hade väl ett ass till ett Tjeckiskt PP- mål, men det var stabilt för övrigt. Däremot såg det ut som Peter Nolander hade det lite tyngre.Han var inne på flera baklängesmål och såg ut att vara lite på efterkälken.
   Jag noterade även att Ivan Huml var med i Tjeckiens lag. Det hade förbigått mig. Jag vet dock inte hur det funkade för den gode Ivan, jag hade full fokus på barngruppen hemma och på Sveriges unga lag.
   Jag baserar dock denna analys på de fragment jag såg av matchen....

* Inget nytt under solen, vad det gäller vår nye "sniper".

* det är inte utan att man längtar till den 18:e, Timrå hemma. Då är det dags att vi startar en "winning streak"... Tre- fyra trepoängare på raken och vi far som en raket upp genom tabellen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0