Dif- Mora, dagen efter...

* Det blev en pinne iallafall. Jag tror att Mora blev så tagna på sängen av att plötsligt ha fått en bra start på en match! Det skulle verkligen vara intressant att se hur detta Mora skulle reagera om man fick gå in i den första periodvilan med en två/tre- målsledning... Men det lär ju aldrig hända! Förr var det alltid andra perioderna som var riktig skräck, men nu verkar det vara starten på matcherna som är lagets akilleshäl. Men. men en poäng är inte fy skam mot DIF borta. De sa på sportnytt att ett skadedrabbat DIF lyckades ta en poäng mot Mora. Precis som att inte Mora är skadedrabbat...... Men det är väl som vanligt att Mora inte existerar..... Jag säger som Pelle Bäckman sa häromdan att "- Djurgården är duktiga på att gnälla och grina, när de har skador". Ja och det har ju inte alla andra lag.... 
   En annan positiv sak med gårdagen var ju att Skellefteå förlorade..... :)
Nu tar vi tre friska på Lördag och sen hänger vi oss åt pepparkakor och glöggen..... Själv tänker jag hänge mig åt en eller annan butt ikväll! Barnfri fest to come!! Tack för det Ola &Åsa.

Kommentarer
Postat av: Ola

Mot Modo i andra omgången, hade vi 3-0 efter en period. Och 4-0 i början på andra. Det slutade 4-3. När Mora har klara ledningar, så tappar man på slutet och det blir onödigt spännande. Mitt tips om Mora haft 2-0 efter första perioden, är att matchen slutat oavgjort eller knapp Mora-seger.

2007-12-07 @ 15:29:39
Postat av: Jonas

Grattis till den minst läsvärda bloggen på internet. Lär dig skriva.

Här har du en bra blogg

Leksing tills jag dör

2007-12-08 @ 13:08:42
URL: http://dalastark.blogspot.com
Postat av: Anonym

aaahahaha!! kan inte låta bli att le lite fö mig själv när ja läser din "blogg"..Den ska handla om lilla *ora men i allt du skriver finns Leksand med..kan de va annat än avundsjuka??HAHA lika så på eran fan-sida...ni skriver jue bara om leksand..ni måste ju gå å reta upp er dag ut å dag in..nej lägg ner din tragiska blogg..*ora ik ÄR och kommer alltid vara dalarnas stolthet..vi ses i kvalet...

2007-12-08 @ 14:27:16
Postat av: Hacki

Dino fortsätt skriv vi är nog flera som läser med spänning varje gång...

Jonas: Du verkar ju läsa den i alla fall... Men du är ju lexing och det kan ju bara betyda en sak. Du är kanske världens sämsta läsare.

2007-12-08 @ 14:27:47
Postat av: Hacki

Du som skrev före mig... : tar ut ett citat från dig.

"Mora ik ÄR och kommer alltid vara dalarnas stolthet"

2007-12-08 @ 14:29:28
Postat av: Wille

Man blir lite fundersam om den som skrev innnan Hacki är Moring eller leksing...
Först hånar han Mora, för att sedan skriva att Mora är och alltid kommer vara dalarnas stolthet....

2007-12-08 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0