Gårdagens resultat (16/10)

*Har det månne vänt för Brynäs nu? Nja, nog måste de vinna någon eller några matcher till innan jag kallar det en
  vändning.
* Jag, och många med mig, hoppas att det ska vara fortsatt "troll i maskineriet" för den gode Pavel Brendl.... Mig gör det inget om han skulle stanna på 4 mål.....
* Helt enligt planerna gick det däremot i Södertälje, där våra konkurrenter om slutspelsplatserna delade broderligt på poängen.....
* MoDo och HV tror jag inte kommer att återfinnas i samma region i tabellen som oss. Konstaterar bara att det blev 3-4..... HV ser starka ut!
* När kommer vår artistkanadick tro? För visst kommer det väl komma en sån, det är jag helt övertygad om.
*Jag tror, eller snarare hoppas, att FBK är på väg neråt i tabellen som en sten. Årets Frölunda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0