Gårdagens resultat (18/10)

*Det mest anmärkningsvärda igår var väl egentligen att Djurgården vann så klart mot Luleå. 6- 1 är ju rätt stora siffror... Jag anser att SÅ bra är inte Djurgården. Men verkligheten kommer väl ikapp dem oxå.

*Synd att Skellefteå tog poäng mot FBK. Jag missunnar verkligen dem varje poäng de tar. Hoppas att det vänder snart. Men det är å andra sidan kanske ett kvitto på att FBK är på väg neråt, som jag sa tidigare.

*I övrigt vann ett starkt Timrå mot VF i deras borg. Starkt. Timrå är bra och kommer att finnas med fram på vårkanten när det drar ihop sig. Men nu är visst Riku Hahl skadad, det är ju illa för dem, men å andra sidan är ju Jonte Hedström tillbaka i full fart nu, så de lär ju inte försvagas nämnvärt.

* LHC hemma imorgon...Hm, det är med blandade känslor man brukar gå ner till hallen då. Jag vill minnas att vi bara tagit en, EN, poäng hemma mot LHC hittills i elitserien. Huvva!! Men visst vore det skönt med ytterligare en hemmavinst, så vi hakar på i den (som vanligt) stenhårda tabellen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0