MIK - Luleå

9 Luleå    12  4  1  7  1  30- 40  14 
 10 Mora     12  4  2  6  0  24- 35  14

Huvva, vilken sexpoängsmatch vi har framför oss ikväll. Det känns ju skönt att den går av stapeln i FMM- arena. Mora har aviserat att det återigen blir Juha som tar plats mellan stolparna och att Huml förmodligen måste vila på grund av sin magskada.
Luleå däremot får tillbaks både Burström och Kerman. Den av de båda som behövs mest i Luleå, tror jag är grythunden Burström.
Nu måste det väl ändå lossna för "Liket" snart. Jag tror han blir matchvinnare ikväll och sätter ett par baljor. Juha Pitkämäki är nog revanschsugen och spikar igen kassen. 4-0 till Mora blir mitt tips. Jag tänker iallafall sätta en slant på det på oddset. Övriga målskyttar tippar jag blir Adam Andersson och Elomo. Svårt att tippa målskyttar förresten, men lite kul är det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0