Mora- Timrå 29/10

* Åter dags att bege sig ner till FMM- arena. Jag vet inte om jag behöver poängtera det, men idag MÅSTE det verkligen bli en seger. Annars är det snart dags att ställa in sig på krisläge, modell större. Hemska tanke om det inte skulle bli en eller ett par segrar innan uppehållet.... Huvva. Då är det verkligen fara och färde. Men, det som håller hoppet vid liv, åtminstone hos mig, är det faktum att det trots allt inte spelmässigt sett så illa ut. Om man bortser från Luleå hemma, då det var total katastrof.

* Det känns inget vidare att Huml är skadad, men någon av de andra får väl se till att ta chansen. Jag tycker att "Bacon" är på rätt god väg att spela in sig i laget på allvar.

* Juha står ikväll igen.... När ska man pröva med Lasse från start? Juha kanske börjar bli sliten, eller? Visst är det väl bara han som startat alla matcher av alla målvakter , eller har jag fel? Det känns som att alla de andra lagen har luftat mer än en målis, så här långt.

* Ikväll tror jag stenhårt på seger. Timrå kommer ju faktiskt också med två förluster i ryggen. Mitt tips får bli 3-2 eller 4-2 i öppen kasse.... Riku Hahl kommer tillbaka efter handledsskadan i Timrå. Vi får se om det blir den injektion som "Challe" hoppas på.

* Jag är orolig för att vi kommer att få se säsongens sämsta publiksiffra i FMM ikväll...... 3.200 ? Ja, vi är nog inte fler som stöttar i motvind.....suck.

* För att försöka bryta trenden, så blir det ingen matchtröja ikväll...... Kepsen sitter däremot säkert.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0