Tankar efter torsdagens matcher...

* Det var inte mycket som gick Moras väg igår...... Hur kan Brynäs plötsligt vinna mot Timrå borta? Hur kan SSK ta poäng mot Skellefteå borta? Och framförallt, hur kan Luleå leda med 0-2 mot Mora, efter första perioden, utan att ha skapat mer än en halvchans? För övrigt fick jag inte många rätt i mina tips. LHC och HV, var väl de enda tipsen jag lyckades pricka. Men, men skam den som ger sig. Jag tar nya tag redan på lördag.

* Patrik Sjöberg då? Nja, ingen höjdare......Bl.a tog han en utvisning på Toukko för Kneeing, när han inte ens rörde Luleåkillen. Den fick han nog på sitt namn......

* Försöker hitta ny inspiration i bloggandet på dotterns 2- årskalas idag...... kommer med förnyad kraft imorgon, när Torsdagens debacle bleknat och jag hoppas att det bleknar fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0