Tipset får bli topp 6...

*Hur kan det komma sig att Eric Johansson helt plötsligt blev en stjärna? 
 Så länge han var i Mora så var han ju "bara" en av alla utländska utfyllnadsmedelmåttor som fanns i laget. Men så fort han skrev på för HV, så var han stjärna och ett kanonförvärv. Detta tog Herr Wikegård upp i hockeykväll.

*Jag frågar mig har Adam Andersson blivit nåt annat nu när han flyttat från MoDo till Mora? Från mästarback till, medelmåtta?

*När lossnar det för våra nyförvärv? Hagos? Har han varit med än? Lindström? Nån som sett nåt av honom? Den som är på gång mest av de nya är Dahlman, tycker jag. Där är det nog islossning på gång. En annan som börjar komma upp i någorlunda normal standard tycker jag är Järventie...... Men jag väntar fortfarande på #19, #8 och #7.
Tänk vad vassa vi blir när nån mer än Bastiansens lina börjar producera.

*Mina tankar kring tabellplacering är att jag tror att Mora överraskar IGEN och slutar på sjätte plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0