Visioner inför kvällen

Södertälje  - Djurgården: Vågar man hoppas på en djurgårdsseger. Men det känns inget vidare att hoppas på att Djurgården ska vinna heller, men det är ju samtidigt skönt om SSK kommer så långt efter som möjligt. 2- 4 får bli mitt tips. Sista i tom kasse...         
     
* Modo - Skellefteå: Här hoppas och tror jag på en gruvlig revansch för MoDo. Jag vill verkligen inte att Skellefteå ska vinna nåt mer i årets elitserie. De får gärna stanna på 18 poäng.... :) Tipset i denna drabbning får bli 6-1 och spräckta ljumskar för Renberg.         
     
* Färjestad   - HV 71: Eftersom jag tippat att FBK blir årets Frölunda, så tror jag att HV vinner relativt enkelt här, med låt säga 2-5. Det blir en succéartad comeback till Karlstad för Per Ledin, han gör två baljor och lyckas reta Kåberg så till den milda grad, Matchstraff väntar för "vilden" från Kumla... 

* Och sen en Moravinst imorgon, sen är vi förbi FBK!!

* Hur länge accepterar Kenneth Bergqvist sin situation? Varför får inte han spela? 

* Tänkte på en kul "look- alike" förresten: Bonde Karl- Petter och Per Ledin...... Nån som håller med?   

Kommentarer
Postat av: Mr P

Bacon kom tillbaks med en mindre bra fysisk form efter sommaren vilket inte var omtyckt hos nye coachen... Likväl tycker jag inte att man ska vara trångsynt, Kenneth är en skicklig spelare och skulle lätt ta plats i en power play-uppställning om inte annat.

2007-10-22 @ 12:26:33
Postat av: Horcoff

Föstår heller inte varför en teknisk målfarlig spelare ska sitta på bänken.

2007-10-22 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0