Ränderna går aldrig ur....

*En gång leksing alltid leksing.....(Gäller för alla utom Martin Jansson....) 
Den gamla sportchefsprofilen "Masken" Carlsson skriver ju en liten reflektion över svensk hockey, med jämna mellanrum i aftonbladet. Idag ser jag att han inte riktigt lämnat Leksandsåren bakom sig...... Med citat som

"Vilket lag som tar andraplatsen? Jag varken kan eller törs tippa. Men det vore synd och skam om elitserien i höst står utan både Leksand och Brynäs. "

" Skulle det vara så negativt att få in ett lag från Skåne och ett tokhett Leksand som har mest fans i hela landet? Skulle inte tro det. "

Jag å min sida tycker att det vore synd och skam med en elitserie MED Leksand och Brynäs.......... Varför skulle det vara synd och skam om inte ett av de båda går upp? Ja, jag vet inte.....

Citat nummer två är ju lika patetiskt som alla andra leksingar uttrycker sig...... Mest fans i hela Sverige..... Jo, jag tackar jag.... Hmprf, precis som alla andra:

"Vi har ju hallen, klacken och kulturen....."

Ja, just ja, det glömde jag juh........ Om man har en hall och en bra klack, då är det skitsamma att laget på isen suger. Då är man ju värd en plats i elitserien..... Drakarna har förresten gjort en fantastisk uppryckning iår och ett par, tre år till i eliten, så är vi snart om drantarna, även där.......

Och det är klart att Mora ska bort.... De har ju så tråkig hall och så är det ju så tråkig resa dit.....

Nej, fy fan. Jag säger som en kollega sa häromsistens:

"-Jag önskar att de kunde spela sina matcher på Saxviken, så får de se att det inte beror på varken hall, klack eller kultur."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moooora åker ur i år

2008-04-03 @ 18:27:43
Postat av: nollkoll

haha skönt å se att du inte har nån världsbild överhuvudtaget.

iofs man kan inte förvänta sig nå annat av en *oring.

B R Y N Ä S

2008-04-03 @ 19:16:09
Postat av: elvenman

Visst finns risken att de åker ur, men å andra sidan KAN juh lexand inte göra detsamma...

2008-04-04 @ 00:41:50
Postat av: Anders i Budum

Masken.. Vilken pajas. Inte ett ord om Mora och han ska nu vara en neutral reporter.. Leksing! USCH!

2008-04-04 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0