Hybris 3.0

* Det talades om Selänne, "Pastorn", Lars Jonsson, Petteri Nummelin, Jeff O´Neil....

Av detta blev det Michal Grosek.....

Undrar om det är en slump att inte nåt elitserielag ville ha Grosek?

Jag vet inte om han är den typ av spelare som behövs i Leksand. I mina ögon känns det som att han är på väg utför..... Det har förvisso varit ett genomgående tema i värvningsstrategin som finns i den föreningen, de senaste åren...Maken till humörspelare vet jag inte om det finns (Det skulle vara Rastislav Pavlikovsky då kanske)....
Det är nog inte för inte som han återfunnits i alpligan de senaste åren. Denna säsong har han hittills producerat 24 poäng (12+12) på 39 matcher. Det behövs nog nåt mer för att Leksand på allvar ska kunna hota de elitserielag som tvingas ner i kval, men jag tror att det säkert kommer att komma mer.....


Noterbart är att Sportchefen på Leksands klubbtidning (I detta fall Mora Tidning), Carl- Johan Goth skrev imorse att :


"Leksand IF har kallat till presskonferens under onsdagen. Kommer klubben att presentera två eller kanske tre nyförvärv? För truppen MÅSTE förstärkas."

Nej du Calle av denna "bomb", blev det bara en liten "fjutt", så fortsätt drömma på om att du får se ditt kära Leksand i elitserien...... 

Jag antar att Dalaradion sände direkt från den beryktade presskonferensen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0