Internationell blogg!

Det glädjer mig att denna blogg förutom i Sverige, numera har läsare så långt bort i världen som Nya Zeeland....

Förlusten igår har fått mig att vackla lite i min tro på att detta ska gå vägen, men skam den som ger sig. Jag är fortfarande av den uppfattningen att OM det skulle bli kvalserien, så tror jag att Mora fixar det ändå. En del leksingar tackar Gud för om Mora trillar ner i kvalet, för då räknar de in sex gratispoäng....

Nja, jag vet inte om jag är beredd att skriva under på det. Vore jag leksing skulle jag istället bäva för vad som komma skall..... Pressen på Leksand är inte så liten den heller...

Säger som jag brukar. Den som lever får se....

Kommentarer
Postat av: Johan

Hur blev det med Hannula i MIK? Inte så mycket va :)

2008-01-25 @ 10:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0