Nyförvärv eller inte?

* Det senaste ryktet som nått mig när det gäller eventuella förstärkningar är att "Bossen" fått en och en halv mille till sitt förfogande för att spendera på förstärkning/ar.... Detta är ju förstås bara ett av alla rykten som florerar, men varför skulle det inte kunna vara så? Det kanske var det som förra veckans extra styrelsemöte handlade om....
Frågan som man ställer sig då är ju om det finns nåt som förstärker dagens lag tillgängligt på marknaden. Jag ställer mig tveksam till det, för annars hade vi nog haft den förstärkningen i laget redan nu.
Jag hävdar dock fortfarande, med en dåres envishet, att det känns konstigt att lämna en ickeEU-plats öppen hela säsongen.... Det måste ju finnas hundratals kanadensare som spetsar detta lag.....
Elva dagar kvar, sen kan vi sluta stöta och blöta denna fråga.
Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0