Nyström framstår mer och mer som en sopa....

* Magnus Nyström, Expressens "hockeyförståsigpåare", framstår i mina ögon mer och mer som en komplett nolla. Nu fortsätter han att såga det Mora som han tidigare på säsongen, pratatde i så varma ordalag....
Idag skriver han:

"För dålig för Mora - men duger i Tre Kronor

Mora måste ladda för kvalserien , samtidigt som Magnus Arvedson blir Bengt-Åke Gustafssons sidekick vid LG Hockey Games. Arvedson duger alltså inte i Mora - men i Tre Kronor. Skönt i alla fall att svenska landslaget inte har några problem med en modig ledare som ställer lite krav på spelarna."

Det vore så härligt att se krönikorna OM Mora skulle greja detta..... - Vad var det jag sa! , ligger ju nära till hands....

* Signaturen Johan gjorde sig nöjet att kommentera inlägget om Hannula till Mora? Till saken hör att det bara var ett rykte som presenterades..... Jag vet inte om kunskapen saknas, eller vad det är, men det faktum att rubriken avslutas med ett frågetecken (?), skvallrar om att det är just en fundering. Jag har aldrig slagit mig för bröstet, som en hel del hockeyintresserade vid siljans avlopp, och påstått att något skulle vara klart.....

Jag har dock sett att allt från Andreas Karlsson, Teemu Selläne, Scott Niedermayer, Jeff O'Neil, Lars Jonsson, Jeff Friesen och Petteri Nummelin, skulle vara KLARA för LIF.... 

Men av detta har det hittills blivit, Michal Grosek......

Det är där i skillnaden ligger!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skymfar verkligen Sveriges mest anrika förening med att skriva Siljans Avlopps IF. Tycker du borde koncentrera dig på MIK:s prikära tabellläge istället för att spy galla över Leksand, för vi vet båda 2 att vi kommer mötas i April och ni är skitskraja det vet vi.

Borlängebo

2008-01-25 @ 16:40:38
URL: http://www.leksandsif.se
Postat av: Robert

Lasse Jonsson hade varit klar om man inte blivit skadad igen, han tackade nej för han kunde inte garantera att han var i speldugligtskick till kvalserien.

Fortsätt skriva varannat inlägg om Leksand för det är roligt att se hur mycket ni ser upp till Leksand. Leksandsprat HELA tiden...

2008-01-25 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0