Teemu Selänne 2.0

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/nhl/article1587861.ab

http://blogg.expressen.se/nhl/entry.jsp?messid=327821

* Det här tycker jag verkar väldigt konstigt. För visst var det väl så att Selänne skulle ingå i en "trestegsraket" som skulle landa i Leksand i början på detta året. Först skulle Jeff Friesen komma, sen Scott Niedermayer. Detta skulle sedan kryddas med Teemu Selänne som skulle ansluta i Februari. Men av detta verkar det nu bli noll och intet...
Konstigt, Selänne hade ju lunchat med Ejendal i Kupolen....Eller var det Sidney Crosby?
Jag förstår ingenting?

Är det inte så att ALLA spelare i hela världen vill spela i Leksand ändå?
   Men, det är ju där som hockeyns vagga finns, eller? Men varför vill inte alla dessa (före detta) världsstjärnor spela i Siljans avlopps IF? Det är ju där världens bästa fans finns.....
För att inte tala om hallen! Norra Europas största, bästa och finaste arena, påstås det ju från vissa (Leksands) håll. Men ändå vill inte dessa spelare spela där.....  

Trots hallen, klacken och kulturen......?
Jag fattar ingenting...

Jag antar att detta bara är ytterligare ett bevis på den hybris som råder vid siljans avlopp..... :)

Kommentarer
Postat av: Johanzon

Bättre att gå ut i tidningen och säga att fansen sviker och att ni vill vara som leksand? Du vi ses i kvalet förresten..

2008-01-09 @ 00:12:36
Postat av: Dino

Har jag gått ut i nån tidning och påstått nåt dylikt?

2008-01-09 @ 11:02:14
Postat av: LF

Herregud vilket tröttsamt Leksands-hat....

2008-01-12 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0