Tankar inför kvällens match 4/3- 08

* Ikväll kan det vara helt klart. Jag tror att det blir det också. Det man har på näthinnan är ju den där förbannade matchen där Tommy "tuggummi- Tore" Sjödin, gjorde det där skitmålet från blå..... Den största förändringen sedan dess är väl att Mora spelar ishockey som ett topplag och att Brynäs spelar hockey som ett allsvenskt dito. En annan skillnad som är ganska markant sedan dess är att Mora har en målvakt som är i toppslag...... Att påstå att målvaktssituationen i Brynäs är optimal, vore väl som att påstå att fred råder i Mellanöstern.

Jag säger som jag sagt inför de tidigare matcherna: Det kommer att gå vägen om Mora börjar med sitt försvarsspel redan uppe vid offensiva tekningspunkter, som de gjort de senaste matcherna, som slutat med seger. Segersviten är nu uppe i fyra raka och jag ser gärna att den växer till fem raka. Jag tror att Juha kommer att hålla nollan återigen. I mina ögon höll han ju säsongens femte i lördags.....

Mina slantar ikväll sätter jag på 0-3 och 0-4..... 

Nu börjar Skellefteås knädarr att komma.... Jag tror att kampen om den sista slutspelsplatsen kommer att stå mellan SSK och Mora på lördag....

Det faktum att det finns något som heter IP-adresser avslöjar ganska skoningslöst de som är in här och kommenterar. Många gånger kanske man inte riktigt menar allvar, eller kan stå för sina kommentarer. Den största boven av dem alla har hitills kallat sig: danne, pelle, malone, ödmjukhet va är de, bengan och arne. Den senaste av dessa kommentarer lyder :


"ska man vara ärlig så är du dum i huvet din jävla knätofs.!"


Det må så vara, men därom tvistar kanske de lärde. Det låter jag andra bedöma..... Men maken till brist på ödmjukhet har då inte jag varit med om..... Det finns något som kallas Multipel personlighet och kanske är det där nånstans diagnosen får hamna på vederbörande. 

http://home.student.uu.se/lili7246/html/multipel.htm

Kommentarer
Postat av: Kråkbergsanton

Du har rätt. Skellefteå tar inga fler poäng nu. Och vinner MIK ikväll har Luleå inget att spela för på torsdag. Då är det bara att sätta sig i bilen och åka till Linköping på lördag. För då handlar det om slutspel eller ej.

Avgörande för MIK ikväll alltså¨.

2008-03-04 @ 14:37:38
Postat av: Rätt åt er

"Nu börjar Skellefteås knädarr att komma.... Jag tror att kampen om den sista slutspelsplatsen kommer att stå mellan SSK och Mora på lördag...."

Hahahahahahahaha!!! Dagens roligaste läsning alla kategorier. Jag njuter.

2008-03-05 @ 15:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0