Vilket bakslag!

* Det var väl det man kunde ge sig fan på! Alla jävla lag vänder sina trender mot just oss..... Efter nio raka hemmaförluster, så går naturligtvis Brynäs och vinner mot just Mora hemma. Förbannade jävla kukBrendl!
All målskillnad försvann ju nu också, på ett bräde.....

Fy fan vad skönt det hade varit att få gå ner till FMM på torsdag och veta att det inte blir kvalserien, iallafall......

Jag konstaterar att det bidde ingen längre sergerrad än de fyra (varav en i sudden), denna säsong.
 
Usch, nu blir det en nervig avslutning på veckan. Så här ser förresten spelprogrammet ut för bottengängen:

6/3  
         Timrå       - Brynäs            
         Mora        - Luleå             

8/3   Färjestad   - Brynäs            
         Luleå       - Timrå             
         Linköping   - Mora       

Mitt tips bli att Mora gör det nödvändiga på torsdag, samt att Brynäs ALDRIG vinner både mot Timrå borta samt mot Färjestad borta.....
Vad som sen händer i Linköping, det skiter jag fullständigt i, för nu har det varit nervigt så länge, så att det räcker för min del. Jag hoppas verkligen att vi blir tia, så att man kan luta sig tillbaka sen och bara betrakta, resterande del av säsongen......

Hoppet om att SSK ska ta den sista slutspelsplatsen lever iallafall..... 

Det måste ju vara ett grymt revanschsuget Mora som kliver in på isen på torsdag. Det verkar som att Beaudoin fått ett riktigt psykbryt och fallit ur ramen ordentligt, så han lär väl saknas i den fighten. Kanske avstängning resten av säsongen att vänta där......? Fan också, han behövs.....      


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0