Inför Karlskrona eller var är Patrik Ross?

9 poäng är vad som krävs om det ska gå hålla snittet 20 poäng/ runda. De matcher som återstår är Karlskrona (H), Troja (B), Västerås (B) och Malmö (H).

Jag anväder titt som tätt nja... Och tillåt mig att dra till med ett nja återigen....

Vi får nog vara glada om vi kommer ur denna stundande vecka med sex poäng i bagaget...

Fan i helvete!!
Jag trodde verkligen att vi skulle gå ut ur de senaste två matcherna med sex poäng i bagaget... Vi gick ut med TVÅ!! Fan igen...

Kanske hade jag missat i min scouting av Rögles hemmaspel, men om man nu (som man säger) vill haka på "tåget" topp-3, så måste man ju vinna de här sexpoängsmatcherna. Jag såg ju matchen mot Rögle på tv och det var ingen vacker syn. Förvisso gjorde förmodligen Rögle en av sina bättre matcher denna säsong, men försvarspelet???

Vid 0-2 önskar man ju att Wener tagit en Time Out och ställt frågan till de sina: -"Va fan håller ni på med?" Men det såg vi inget av....

Röster börjar göra sig hörda att Hermodsson borde slå en signal till Ross och jag är beredd att skriva under på det. Frigör Wener till att bara vara sportchef och in med Ross!!!


Det måste iallafall ske en remarkabel uppryckning/förändring om det ska bli kul att vara morasupporter framöver...
 
Jag är så TRÖTT på att höra detta evinnerliga "-Så länge vi skapar", "- Det går åt rätt håll..", "- Vi tar med oss det positiva som fanns..."
 
Jag ser inte att det delas ut några poäng för positiva intentioner, bra sekvenser, att det går åt rätt håll...
 
Man måste ju vinna matcher!!!! Längsta segersviten iår är tre matcher och minns hur det såg ut då, en poäng upp till tredjeplatsen...
 
Nu är läget lite annorlunda, nio poäng ner till SSK som ligger sist....
 
Kanske ska vi vara glada om vi slipper negativt kval...
 
Nu är vi i det läget att vi får vara glada om vi når topp 7 när 52 omgångar spelats. Och skulle vi nå topp 7, vad ska vi då där att göra?
 
Negativ? Ja, jag vet, men just nu är jag såå jävla trött på a-laget!!! Men lik förbannat kommer jag att stå där med min moratröja ikväll och hoppas.... :)
 
Tippa väljer jag att avstå, för det finns ju ändå ingen röd tråd...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0