Pierre Schilken, är han ett skämt eller?

Dagens domare Pierre Schilken måste var jäkligt besviken i afton...
 
Han lyckades inte riktigt ro skutan i hamn... Det blev bara en poäng för hans Asplöven.
 
Jag kan inte summera dagens domarinsats på nåt annat sätt. Sällan eller aldrig har jag sett på maken till inkonsekvent domare...
 
Ena gången holding, nästa gång inte... Plötsligt släppte han fem slashings för att sedan ta för den sjätte!
 
Hakningen som Ryan Thang åkte på i den andra perioden är tamejfasen det största skämtet jag sett ALL TIME HIGH, när det gäller utvisningar...
 
Alla jublar för att han äntligen tar en Asplövenspelare...
 
Årets holding the stick, sofar...
Asplövenspelaren slår ut med armarna....
"- Vadå, jag gjorde ju inget?" med en klubba i varje hand....
 
2 minuter på Ryan Thang för hakning...!! WTF???
 
Nej, det är inte roligt när det blir såhär och att domarna inte ens är i närheten av att hålla allsvensk klass...
 
Som detta artade sig får man väl som Morasupporter vara nöjd med de två poäng vi fick, sällan eller aldrig har jag sett ett bortalag få sån draghjälp att komma in i en match, som Asplöven fick idag....
 
Parodin inleddes med att Haparandagänget fick ett 5 mot 3 efter bara ett par minuter, Harty en tripping, trots att han knappt var i närheten av motståndaren...
 
Nej, vi som betalar för detta måste kunna begära mer av domarna. Det blir ju inte ens roligt att titta på och matchen blir bara sönderryckt.
 
Ja, jag vet att detta låter bittert, men jag är fan bitter också att vi inte ens fick chansen att ta de välbehövliga tre poängen...
 
Behöver jag säga att det var Pierre Schilken som dömde Karlskoga- Södertälje sist och Södertälje valde att inte ens tacka domaren efter matchen....
 
Hög klass, Pierre !!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0