Fram med tröjorna!!!

Jag vill bara kort uppmana ALLA att börja bära sina matchtröjor när ni går till FMM arena!
 
Jag har själv börjat använada den igen och är hittills obesegrad i denna rundan.
 
Inte för att jag är skrockfull, men kanske, kanske kan det var ett tecken!
 
Jag har själv alltid förundrats över vad många vita tröjor det är i publiken,
när vi mött vissa antagonister och aldrig reflekterat över att jag kan ju själv ta på mig min. 
 
Åtminstone en liten början till fler röda matchtröjor i publiken.
 
Och ni som inte har en matchtröja, införskaffa en eller kom åtminstone till FMM i en röd souvenirtröja!!
 
Tänk vad roligt om vi kunde vara ett rött hav på läktaren, när vi nu förhoppningsvis blir några fler,
med rabatten som råder på sittplatsabonnemangen (jag återkommer med tankar kring den under helgen).
 
Okej! Vinst i första matchen i denna viktiga vecka! Tre pinnar borta mot Almtuna och det är väl bara att fortsätta på den inslagna linjen!
Men det satt hårt åt nere i Uppsala och var inte långt borta att vi fått vända hem med svansen mellan benen.
 
SSK på menyn ikväll! Jag är tämligen övertygad om att det är ett SSK som inte gått som de själva förväntat sig och de kommer inte att vika ner sig en tum, men har de kunnandet att kunna störa Mora på bortais?
 
Nej, det tror jag inte att de har, nu när vi också rustar med "den sjätte utespelaren". Jag tror att Mora vinner med 5-2 och att vi nu blir över 3000 på läktaren, samt att vi får se Mantas igen i kassen....
 
Som sagt, fram med tröjorna och jag avslutar med en rolig bild på en avslutare som kom till oss från just SSK, när det begav sig.....
 
Känner ni igen honom??
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0